Category Archives: Articles opinió Maria Recuero
Article d’opinió de Maria Recuero
L’article s’ha publicat al Diari del Treball, amb el títol: “El fracàs a l’Acord Interprofessional de Catalunya ve provocat per un ineficaç AENC, que no suposa una millora real dels salaris ni una reducció de la jornada”.
Article d’opinió de Maria Recuero
A continuació us deixem l’article d’opinió publicat al Diari del Treball i escrit per Maria Recuero, Secretària General de la USOC.
Article Maria Recuero
Us deixem l’article de la Secretaria General Maria Recuero publicat recentment al Diari del Treball. Us deixem també adjunt l’enllaç: https://diaritreball.cat/el-pacte-de-rendes-una-falsa-solucio/Continuar llegint
El 8 de març, una crida a la pau
Recentment, pel 8M, la Secretaria General de la USOC, la Maria Recuero, va publicar un artícle per el Diari del Treball i l’hem volgut penjar aquí també.Continuar llegint