-
-
Reunió amb Daniel Sirera, alcaldable del PP a Barcelona
USOC - Travessera de GràciaRonda de contactes amb els candidats a l'alcaldia de Barcelona.
-
Esmorzar informatiu del Fòrum Europa Tribuna Catalunya
Maria Recuero, secretaria general de la USOC, acudirà a l’acte. Acte organitzat per Nova Economia Fòrum, amb la presencia de Xavier Trias, candidat a l'alcaldia de Barcelona.
-
Foro “El Despege de Catalunya”
Organitzat per ElEconomista i amb la col·laboració de Damm. Lloc: Antiga Fàbrica Estrella Damm Amb la presència de Maria Recuero, secretària general.
-
Reunió amb la candidatura del PSC a l’ajuntament de Barcelona
USOC - Travessera de GràciaReunió amb Raquel Gil i Jordi Valls. Ronda de contactes amb els candidats a l'alcaldia de Barcelona.
-
-
1r Congrés Català del Treball
Al Centre de convencions Internacional de BCN (CCIB) Ángel Garrido, secretari d'acció sindical, assistirà al congrés.
-
Reunió amb la candidatura d’En Comú Podem a l’alcaldia de Barcelona
Lloc: Seu USOC Barcelona
-
Jornada del Dia mundial de la Seguretat i Salut en el treball.
USOC -St. Pacià Carrer Sant Pacià, 9, Barcelona, Barcelona, EspanyaAmb especialistes convidats a l'acte Lema: "La incapacitat és temporal; els teus drets, no”
-
-
1r DE MAIG.
Us esperem a la MANIFESTACIÓ de Barcelona, a les 11h a la PLAÇA MOSSÈN JACINT VERDAGUER. “Salaris per a sobreviure” és el lema triat per la USOC per a reivindicar uns salaris dignes en aquest 1r de Maig, i no pas uns salaris amb els quals només es pugui sobreviure.
-
Reunió amb Anna Grau, candidata de Ciutadans a l’alcaldia de Barcelona
USOC - Travessera de GràciaLloc: Seu USOC Barcelona
10 esdeveniments found.