Comunicat de la USOC davant la jornada de mobilització del 3 d’octubre de 2017

La Taula per la Democràcia de la que el sindicat USOC forma part, ha acordat una ATURADA DE PAÍS per al dia 3 d’octubre com a resposta i condemna a la violència exercida contra la societat catalana per part de les forces de seguretat de l’estat, davant aquest fet

COMUNIQUEM,

La USOC concreta l’acció del dia 3 d’octubre, en la realització de concentracions de temps limitat i realitzades a les entrades dels centres de treball com a protesta a la repressió policial en la jornada de l’1 d’octubre que va ocasionar més de 800 ferits. Esperem que el sector empresarial faciliti aquestes accions ja que la violència ens afecta a tots.

La USOC basant-se en la llibertat demana el màxim respecte per a qualsevol opció individual per secundar o no, aquestes aturades.

La USOC no ha fet cap convocatòria de vaga, ja que per temps i forma no es pot utilitzar aquest procediment legal.

La USOC com a tercer sindicat de Catalunya fa una crida a la ciutadania perquè des de la pluralitat i la diversitat surti en la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força; la política i no l’autoritarisme; el respecte i no la intolerància.

Barcelona 2 d’octubre de 2017

COMUNICAT USOC MOBILITZACIO 3 OCTUBRE’17

Mira el vídeo a YouTube de les Declaracions de la Secretaria General de la USOC

Mira el vídeo a YouTube de la concentració de la USOC per l’aturada de Pais

Posted in Notícies and tagged , .